Sortida atletisme Gavà

El passat divendres 17 de febrer, l’alumnat de 1rESO, ha gaudit d’un dia fantàstic a les pistes d’atletisme de Gavà.
Ha estat una jornada ludicoesportiva, organitzada pel consell Esportiu del Baix Llobregat. Enguany és el vuitè any que hi participa l’institut Voltrera.
Els nostres alumnes han pogut participar de diverses proves atlètiques com són: Salt alçada, triple salt, salt de longitud, llançaments de javelina, disc i pes. Diferents tipus de curses, de tanques de relleus, adaptada, marxa.
La participació ha estat excel. lent per part de l’alumnat. En acabar, hem gaudit d’una estona d’esbarjo al parc del mil.leni de Gavà.