Problemes a l’esprint

El passat 15 de febrer alumnat de 1r i 2n ESO ha participat en l’activitat “Problemes a l’esprint” organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.
Aquesta prova consisteix en la resolució de problemes matemàtics als quals es poden aplicar diverses estratègies de resolució i es treballa de forma cooperativa en equip amb petits subgrups.
L’alumnat ha passat una estona fent matemàtiques divertides, diferents a les sessions habituals i amb molta tensió.
L’equip de l’institut Voltrera ha rebut una menció per haver resolts tots els problemes sense errades i en un temps de 55 minuts.
Cal felicitar a l’alumnat participant per dedicar una estona a les matemàtiques i pels resultats obtinguts, i al professorat que ha permès dur a terme l’activitat. ACCEDEIX A LA CRÒNICA