Mural- grafiti

Enguany l’AFA volia tornar a participar decorant el pati, i així els alumnes de 4t ESO de l’optativa de Visual i Plàstica, participaven en el propi taller formant part de la iniciativa de l’AFA.
Durant el primer trimestre els alumnes van desenvolupar la seva creativitat i les seves emocions creant personatges originals, colorits i animats que transmetien diferents sensacions.
Són aquests mateixos petits “monstres” els que han plasmat en un mur del pati durant 3 sessions de classe i en les 3 franges de la matèria. Utilitzant esprais i pintura plàstica, deixant així una petjada en l’institut per a tancar una etapa més de la seva educació.
Felicitats als alumnes perquè ha estat tot un èxit!