Let’s Clean Up Europe Abrera 4t d’ESO

El passat dissabte 7 de maig al matí va tenir lloc la jornada Let’s Clean Up Europe a Abrera. En col·laboració amb l’Associació Naturalista d’Abrera (ANDA), una quarantena d’alumnes de 4t d’ESO van participar en la neteja de la zona al voltant de la Masia St. Hilari.  Gràcies a aquesta jornada, vam conèixer indrets naturals al voltant de la nostra vila i tots ens vam conscienciar de la necessitat de respectar el nostre entorn. Estem molt agraïts a la Gemma Díaz i a en Quim Díaz de ANDA, i molt orgullosos de tots els alumnes pel seu esforç. Felicitats!