11 Febrer. Dia de la Dona Científica

Aquest any per celebrar el dia de la dona científica hem pogut gaudir de les pràctiques de laboratori proposades per científiques que participen en la creació  del Repte Experimenta: https://www.repteexperimenta.cat/

Les noies i nois d’ESO i del Batxillerat Científic gaudeixen de pràctiques de laboratori per crear interès i vocació per la la Ciència fent diferents experiments:

L’alumnat de Biologia de 1r de Batxillerat ha observat un frotis de sang al microscopi òptic. Dins de l’estudi de la cèl.lula veuran diferents teixits animals (pell, pulmó, ronyó, etc.).

L’alumnat de Biologia i Geologia de 3r d’ESO ha treballat l’efecte dels sabons en l’eliminació de virus i bacteris i la importància del rentat de mans en la salut pública.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *