Formularis Tria d’Optativa per 2n i 3r d’ESO.

Aquí teniu els enllaços als formulari de tria DEFINITIVA d’optatives per 2n i 3r d’ESO pel curs 2021-22.

Recordeu que l’assignació es fa en funció de la disponibilitat de places. En cas de tenir més demanda que oferta es prioritzarà aquell alumnat que ha superat totes les matèries a l’avaluació final ordinària.

El dia 9 de juliol es publicarà la llista d’assignació d’optatives per tal de procedir a l’adquisició dels llibres en cas que siguin necessaris.

Tria d’optatives per 2n d’ESO curs 2021-22

Tria d’optatives per 3r d’ESO curs 2021-22

Fórum de Treballs de Recerca

Un any més s’ha celebrat el Fòrum de Treballs de recerca. Enguany n’és l’edició 20!

Malgrat que aquesta edició no ha pogut fer de manera presencial, us animem a consultar la publicació amb el recull de resums dels treballs de recerca seleccionats.

Publicació Fórum TR

A continuació teniu un petit tast amb el vídeo del TR de l’Oriol Sierra Fuentes sota el títol “Domòtica amb NodeMCU

L’escultura valenta

Al vestíbul de l’institut es pot observar el  projecte de l’Escultura Valenta que ha dut a terme l’alumna de pràctiques del màster de professorat amb el grup de la franja optativa 3 de 4t d’ESO.

Podeu consultar el detall del projecte al següent Valentia.

Treball de Síntesi 1rESO i 2n ESO

Aquesta setmana els alumnes de 1r i 2n ESO inicien el treball de síntesi. Els alumnes treballen en grup amb l’objectiu d’aprendre a treballar cooperativament, potenciar la creativitat i potenciar l’autonomia

El treball de 1r ESO giro entorn l’antic Egipte.

El treball de 2n ESO  gira entorn el la sensibilitació per tal de reciclar més i millor.

Diplomes Sant Jordi 2021

Aquest curs la celebració del dia de Sant Jordi ha estat atípica.
Malgrat, hagi estat un Sant Jordi diferent, s’ha fet el corresponent lliurament de diplomes tant al concurs literari com al concurs de fotografia matemàtica.
Felicitats!

Delf en el confinament

Felicitar a la Marina Mayorga i la Helena Moreno per la certificació B1 en el DELF.

El passat novembre de 2020 es van realitzar les proves ajornades del curs 2019-2010.

Felicitats!

Concurs de fotografia matemàtica

Un any més, el departament de Matemàtiques, ha convocat el concurs de fotografia matemàtica.

Les fotografies guanyadores de cada nivell passen a participar al concurs de fotografia que organitza l’ABEAM.

Felicitar a tots/es el qui heu participat i heu fet possible, que es continuï celebrant. Especialment les fotografies que han estat guanyadores:

ESO 12
Quadratura de l’estrella
Toni González
ESO 34
Geometria Pesquera
Adrián Gamero
Batx
Funció cOSinus
Leia Anton

Concurs Apilo

LES PILES ESGOTADES TENEN UNA NOVA VIDA AL PLANETA RECICLATGE

Donem les gràcies a tots i totes els que heu participat en la recollida de piles de la 6ª edició del concurs “Les piles a l’Apilo de l’escola” i ha fet possible la recollida de 360kg de piles usades.

Taller gratuït speaking

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA i amb la col.laboració de l’acadèmia EIRE SCHOOL OF ENGLISH d’Abrera, us informem que el dia 19 de abril s’iniciarà el TALLER GRATUÏT DE SPEAKING dirigit als alumnes de 1er a 4art d’ESO i 1er i 2on de batxillerat.

El curs s’impartirà a les aules de la 2a Seu de l’Institut durant 6 sessions, del 19 de abril fins el 28 de maig .

Per més información i fer inscripció cliqueu a AQUÍ

Cordialment

AMPA Institut VOLTRERA