Eleccions al Consell Escolar

Resultats del representants al sector Famílies segons eleccions del passat 22 de novembre de 2023:

• Francisco Bajo González
  • Vanessa Coca Martín

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR. CANDIDATURES REPRESENTANTS FAMÍLIES.

El dimarts 30 comença el procés d’eleccions per a la renovació del Consell Escolar.
El consell escolar del centre és l’òrgan col•legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
En el consell escolar hi ha representats tots els col•lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.
La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Són 3 o 4 reunions per curs.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Aquest curs cal elegir dos representants de famílies (i les no escollides queden com a suplents).

Per això us animem a participar-hi presentant candidatures per poder ser votades abans del dia 14 de novembre. Podeu escriure al correu de l’institut insvoltrera@xtec.cat

• Votacions: 22 de novembre
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 19 de desembre de 2023