Mostra 2022

L’alumnat de l’ESO  ha realitzat una mostra oberta a les famílies, per compartir algunes de les activitats i projectes realitzats al llarg del trimestre. L’alumnat ha transformat les classes, per tal que cadascuna fos una Situació d’aprenentatge. Si volies saber què s’havia fet a la SA 102_Investiguem, havies d’anar a 1r B on algun grups cooperatius  t’explicaven com van treballar el mètode científic, o qui era el sospitós d’haver mort la Mariona Ribó. A una de les classes de 4t podies veure com era la vida a les trinxeres durant la 1a guerra mundial,  com funcionen les articulacions… El dia 19 de desembre van realitzar la mostra per a les famílies de 1r i 2n d’ESO, tot l’alumnat de 1r d’ESO va recitar poemes a la sala Neus Català ja que a a SA_103 des de l’àmbit lingüístic es treballa la poesia. L’alumnat de 3r i 4t va realitzar la mostra el dia 20, també hi va haver un recital poètic amb música realitzat per alguns alumnes de 3r d’ESO.

 

 

Xerrada sobre art i tecnologia. Dia internacional d’Ada Lovelace

Per commemorar el dia 11 d’octubre, dia internacional d’Ada Lovelace, la informàtica Alba Corral ha fet una xerrada a l’alumnat de 3r d’ESO, de 1r de batxillerat de programació, robòtica,  i 4t d’ESO de l’itinerari Adfa Lovelace. La conferenciant ha barrejat els seus coneixements de programació amb tota una vessant artística que obre portes a noves creacions.

 

 

Itineraris de 4t d’ESO

El segon dia de curs l’alumnat de 4t ha estat investigant i realitzant activitats per conéixer bé les persones que donen nom als itineraris que cursaran al llarg del curs 22-23. Ada Lovelace, Margaret Mead i Rosalind Franklin. L’alumnat que realitza l’itinerari Ada Lovelace cursen com a matèries de l’itinerari: física i química i tecnologia; l’alumnat Margaret Mead cursen filofia, art i economia, l’alumnat Rosalind Franklin cursen biologia i física i química.

Visita al MNAC

L’alumnat de 3r d’ESO dins de la SA 301 El cos es mou ha anat al Museu Nacional d’Art de Catalunya a veure les sales del gòtic i del romànic.