Visita a l’església de Santa Maria de Castelldefels

A la nostra visita dels alumnes de religió a l’Església de Santa Maria el Pare Josep Maria ens ha mostrat un Belén, el qual es posa tots els anys a l’interior d’Església i és muntat amb tot detall per una persona que viu a Castelldefels. Aprofitant les dates en les quals ens trobem ens ha explicat el sentit del Nadal i els meus alumnes han aprofitat per preguntar-li les seves inquietuds en aquestes dates.
Ens ha regalat la revista de la parròquia “ Mar i muntanya” i una medalla beneïda. Per finalitzar la nostra visita el Pare Josep Maria ens ha ofert posar tres veles amb les quals il·luminar una miqueta més l’església i demanar els nostres desitjos per a aquestes dates; un dels sentiment i desitjos més importants per a tots els alumnes religió és “ Pau i Amor”; esperem que les nostres llars s’omplin de desitjos que es compleixin per aquest Any Nou.

Els alumnes de Religió i jo, Gemma Iglesias Gómez, us desitgem Feliç Nadal.

Veure fotos