Matriculació

Matriculació curs 23/24

(matriculació per continuïtat: alumnat que és del centre i es matricula pel proper curs)

Passos a realitzar per formalitzar la matriculació del curs 23/24:

1.- Realitzar el formulari de matriculació en el següent enllaç (data límit: 7/07/23).

2.- Realitzar el pagament de la quota de material i de l’AFA del curs 23/24 (data límit: 7/07/23).

3.- Consulta a la pàgina web del centre els materials necessaris (materials específics i llibres digitals) per l’inici del curs i que no estan inclosos en la present quota: properament es publicaran a la web del centre)

4.- Exclusivament, l’alumnat de 3rESO:

Portar a l’administració del centre la següent documentació -o enviar al mail: administracio@insvaleria.cat (data límit: 7/07/23)

– Fotografia actual tipus carnet

– Fotocòpia del DNI. Si es renova al llarg del curs, s’ha de portar la respectiva fotocòpia. És molt important per gestionar la finalització dels estudis obligatoris al final de curs.

• Inici de les classes: 6/09/23 (durant el juliol es publicarà l’horari a la web del centre)
  • Pagament de les sortides curriculars i de les sortides amb pernocta i/o lúdiques (el preu varia en funció del nivell educatiu). Disponible a la botiga virtual del centre (pàgina web). La data aproximada de pagament serà durant el primer trimestre (aproximadament octubre-novembre).

Si teniu algun dubte o necessiteu ajuda, podeu enviar un mail a l’administració del centre (administracio@insvaleria.cat) o trucar al centre i preguntar per Mercè Bellosta, l’administrativa del centre (93.636.34.41)