BON NADAL A TOTHOM!!!

Benvolguts,

En nom de tota la comunitat educativa de l’Institut Castelldefels, us desitgem unes felices festes i millor 2017!

Aprofitem l’ocasió per informar-vos que el moment de traslladar-nos a les noves instal·lacions  de Can Aymeric ja s’acosta i que es farà al llarg del mes de gener. En el moment que sapiguem les dates de la mudança us ho notificarem i també us avancem que s’establiran dos dies de suspensió de classes,  prèvia autorització  pels Serveis Territorials del Baix Llobregat  i el vist i plau del Consell Escolar de l’Institut per a fer el trasllat del centre i readequació de tot l’aulari.

Així doncs, el primer dia lectiu, 9 de gener, els alumnes aniran a les mateixes instal·lacions que fins ara

Imatge inserida 1

Només perdura allò que bastim amb l’esforç
i creix en l’esperit dels homes i dels pobles
fins a esdevenir l’àmbit on tota veu ressona.
Així la pau que es guanya tenaçment cada dia
pel desig de voler-la més que altra cosa

i és el mirall que fa possibles tots els somnis.

Martí i Pol