Història

El IV Institut de Castelldefels neix amb l’objectiu de donar resposta educativa a totes les famílies que volen que un centre de titularitat pública transmeti, a més de continguts de coneixement, valors …..

Volem oferir al nostre alumnat una educació global i equilibrada, tenint com a fita en acabar l’etapa de l’ESO, que esdevinguin ciutadans responsables i competents, capaços d’integrar-se sense dificultats a la moderna societat del segle XXI.

Amb la il·lusió de començar a construir aquesta nova etapa que es va iniciar al setembre del 2012, hem estat en una ubicació provisional, al carrer Arcadi Balaguer, 27 al centre de Castelldefels i també, durant el curs 14-15 les instal·lacions del carrer Església, 1

Edifici antic de c. Arcadi Balaguer

De manera provisional vam estar fins el curs 16-17, al llarg del qual vàrem fer el trasllat al nou edifici de Camí Fondo de Ca n’Aymeric, just al costat de l’Escola Guinovart, en la qual ja havíem començat a ocupar parcialment des del curs 15-16 amb 1r i 2n d’ESO. Al febrer del 2017 som ja, tots junts, al nou centre. Al desembre de 2017 tenim ja el nom oficial del centre : Institut Valèria Haliné.

Al curs 2017-2018 ja disposem de les tres línies completes a l’ESO.

Foto-maqueta del nou institut