Visita a l’Ajuntament de Parets i a l’Arxiu Històric

El dimarts 22 de gener de 2019 els  alumnes de 1er del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van visitar les dependències de  L’Ajuntament de Parets i Arxiu Històric.
Ens va rebre el Sr. Miquel Pérez, Regidor de Cultura, Educació i Comunicació. La  visita va estar molt interessant per què se lis va explicar com està organitzat un Ajuntament amb el seu Alcalde i els Regidors . Vam visitar la Sala de Plens on es reuneixen els regidors juntament amb l’Alcalde, per tractar temes  relacionats amb el poble de Parets del Vallès i vam visitar els diferents departaments que hi ha dins l’Ajuntament i com estan organitzats. Així com els serveis que l’Ajuntament posa a disposició dels ciutadans del poble.

Desprès vam realitzar un visita a l’Arxiu Històric de Parets, on la Sra. Alicia ens va explicar tota la història de l’arxiu del poble i que qualsevol ciudatà pot consultar  aquells documents que consideri d’interès. Ens va ensenyar llibres d’actes de l’any en que va començar la Guerra Civil, registre de propietats i el llibre de cens municipal al llarg de la història, i així com diferents llibres de registre vinculats a la vida del poble. Els alumnes van visitar l’habitació  on es guarden i custodien aquests documents.