Teatre per Sant Jordi!

Al Torre de Malla vam avançar un dia la Diada de Sant Jordi.

Divendres 22 d’abril, el teatre de Can Rajoler va acollir tots els alumnes de l’Institut per a celebrar aquesta bella vigília en un espai de cultura, de llibertat, d’experiències, de comunió i catarsi.

Els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’Arts escèniques van treballar de valent des de principi de curs en la posada en escena de l’obra teatral La Gran Gala de les Oscarxofes, escrita per Rosa Regales, dirigida per Oriol de Haro amb l’ajuda i la col·laboració d’Albert Benzekry.

L’obra girà entorn del món del cinema i la interpretació, per tal de retre’n un petit homenatge. Les actrius i els actors es van posar en la pell d’un munt de personatges a través de la representació d’escenes de films de diferents gèneres.

Després dels últims assajos i amb les papallones a l’estómac pertinents per l’ocasió, s’aixecà el teló! Les dues funcions que van oferir van ser meravelloses! El teatre s’omplí d’aplaudiments i bravos!