Gimcana de Sant Jordi

En motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi, des de l’Institut Torre de Malla es va organitzar una gimcana vinculada amb els contes, al pati del centre.

En total hi havia 34 proves organitzades pel professorat de totes les àrees. L’alumnat havia d’intentar resoldre el màxim de proves amb el menor temps possible.

El dia assolellat va acompanyar tota la jornada i l’alumnat va poder gaudir d’allò més demostrant les seves habilitats i coneixements relacionats amb els contes.

Els guanyadors de la gimcana de primer cicle van ser:

Paula Moreno, Ruben Silvestre, Nisrin Achat, Halima Daoudi, Montse Sánchez, Noa Alcaide

Els guanyadors de la gimcana de segon cicle van ser:

Lucía Cazorla, Alexandra Joana Stuporu, Nora Pérez, Emma Pernia, Anna Pérez, Laia Blanco

Cal destacar que l’AMPA del Torre de Malla, ha regalat als guanyadors, gaudir d’una jornada al Salting de Granollers! Moltes gràcies per la vostra col·laboració!