SORTIDA ESPAI XOCOLATA SIMÓN COLL I CAVES VILARNAU

L’alumnat de Gestió administrativa de 1r i 2n curs, el passat dimecres 23 de Març, van visitar les caves Vilarnau i l’espai xocolata Simón Coll a Sant Sadurní d’Anoia.
Ens vam endinsar en l’apassionant mon de la xocolata a través d’un impressionant muntatge audiovisual amb imatges espectaculars i innovadores, fent un recorregut vivencial per els orígens, cultura i la història en el procés de l’elaboració de la xocolata.
L’alumnat van poder veure una petita línia de producció. Així com fer un tast de diferents xocolates, apreciant les diferents textures i sabors.
Després vàrem anar a les caves Vilarnau on l’alumnat van poder caminar i observar in situ les diferents varietats de raïms, els tractaments que es necessita i tot el procés fins arribar a la comercialització de caves i vins .
Per acabar la visita es va fer un recorregut per dins de les bodegues i finalment vam fer una cata de 2 caves 0.00 sense alcohol.
Un espai i entorn idíl·lic , amb una experiència enriquidora i única.