Analitzant el riu Tenes amb l’alumnat de Batxillerat

L’alumnat de 1r de Batxillerat de Ciències de la Terra i el medi Ambient està realitzant un treball a l’aula per determinar l’estat ecològic del riu Tenes així com també l’acció erosiva del riu sobre el paisatge. És per això que el passat 29 de març es va desplaçar al riu Tenes al mateix municipi de Parets i va realitzar el treball de camp corresponent per intentar donar resposta als objectius marcats en el treball.

Durant la sortida, van poder posar posar en pràctica la metodologia que segueixen els científics experts en estudiar els rius mediterranis, analitzant la qualitat hidromorfològica, fisicoquímica, biològica i geomorfològica.

La sortida va ser tot un èxit, van aprendre molt i van gaudir d’un dia fora de l’aula treballant de manera diferent.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL RECULL DE FOTOS!