L’ALUMNAT DEL CFGM D’ACTIVITATS COMERCIALS VISITA L’ARXIU DE MATARÓ

El passat dijous 6 de febrer l’alumnat de primer curs del CFGM d’Activitats Comercials va visitar l’Arxiu Comarcal del Maresme a Mataró. L’activitat realitzada, anomenada “Un dia a l’Arxiu”, va constar d’una projecció de vídeo i d’explicacions a càrrec dels tècnics arxivers en la que l’alumnat van poder entendre el funcionament de l’Arxiu i tot el procés d’arxivament.

També van gaudir d’un taller de mostra documental en el que van poder veure i llegir documents històrics del Maresme de fins a cinc segles d’antiguitat. Al finalitzar el taller van fer una visitada comentada per les instal·lacions del centre on van poder veure els espais on es desen els diferents tipus de documents, la cambra frigorífica i el procés de restauració.