DEPARTAMENT π MATEMÀTIQUES INSTITUT TORRE DE MALLA CURS 2018-19 – FEINA D’ESTIU PER ALS ALUMNES DE 1r, 2n I 3r D’ESO

El treball d’estiu proposat pel departament de Matemàtiques el trobaran a la pàgina de moodle: http://agora.xtec.cat/instorredemalla/moodle/

Els alumnes han d’accedir-hi mitjançant l’usuari i contrasenya que han utilitzat durant el curs per entrar al moodle. Cal que realitzin totes les tasques del treball d’estiu que tinguin encomanades (Bloc I). Les activitats s’han de realitzar en un full, amb bona presentació, però no és obligatori copiar els enunciats. Tampoc serà obligatori fer-li una portada ni lliurar-lo amb plàstic, simplement grapat. S’han d’entrar les respostes dels exercicis del dossier al moodle abans del primer dia de classe del proper curs tenint present que la nota obtinguda valdrà un 10% de la nota del primer trimestre del curs vinent.

Si algun alumne/a té problemes per accedir al moodle cal que es posi en contacte amb el Departament de Matemàtiques, durant el mes de juliol, a través de l’adreça de correu electrònic matematiques@instorredemalla.cat.