Competició de la lliga de debat

El dilluns 24de febrer l’equip de la Lliga de debat de l’Institut Torre de Malla va participar en el primer debat de la competició que correspon a la fase local de la UAB.

La competició es desenvolupa en una lligueta de quatre grups de sis equips cadascun. L’equip del Torre de Malla està inclòs en el grup II (color groc). Podeu consultar la classificació i el calendari a Suma’t al Debat (blog de la UAB)

En el primer debat els alumnes del Torre de Malla van sortir vencedors de l’enfrontament amb l’equip de l’Institut Poeta Maragall, defensat la posició en contra del tema del Debat d’enguany que és si la tecnologia augmenta la felicitat.

El resultat va estar molt ajustat i la victòria va ser molt meritòria, donat que l’equip contrari estava format per alumnes de batxillerat.

L’endemà, dimarts 25 de febrer, en el segon debat, l’equip del Torre de Malla es va enfrontar amb els alumnes, també de batxillerat, de l’Escola Pia de Caldes de Montbui, defensant la posició a favor; igualment, amb victòria.

El tercer debat de la lligueta serà el dijous 27 de febrer a les 13:15 h. amb l’Institut El Vern de Lliçà de Vall (podeu seguir el debat en straming a https://lligadebatuab.wordpress.com/streaming/)

Els alumnes del Torre de Malla tenen moltes possibilitats de classificar-se per a les eliminatòries, si guanyen el tercer debat i, en funció del que facin els altres equips, encara que perdin.

Les eliminatòries es desenvoluparan el divendres: durant el matí, els quarts de final i les semifinals, i la final per la tarda.

Desitgem molta sort a l’Emma Sesat, l’Adrià Domingo, l’Adrián Ruíz, la Núria Miró i la Nora Garcia Alé, que fins ara estan fent un paper brillantíssim.

Felicitats avançades !!!