APARADORS DEL CICLE FORMATIU D’ACTIVITATS COMERCIALS

Durant l’últim mes, l’alumnat de primer d’Activitats Comercials han estat treballant en grups per a la realització d’aparadors dedicats a Sant Valentí i al Carnestoltes. El mateix alumnat ha hagut de dissenyar i de buscar la informació i el material per a poder fer-los. A continuació us presentem dues imatges de com van quedar els dos aparadors realitzats per Sant Valentí.

El primer és d’una floristeria, anomenat regala flors amb tot l’amor del món.

Els colors base són el vermell i el negre. El vermell associat a la passió i el negre amb l’elegància i el prestigi. La composició inclou un gerro on s’exposa un pomell de flors com a únic element i un conjunt de cors penjants que focalitzaven l’atenció cap al producte exposat.

El segon és d’una bomboneria, anomenat l’amor és donar. Endolça’t!

Els colors base són el vermell i el blanc. El vermell associat a la passió i el blanc relacionat amb la pau, la puresa i la innocència. La composició inclou un moble expositor on es poden veure capses de bombons com a element central acompanyat d’un atrezzo composat per cupido que és un dels símbols de Sant Valentí, conegut com un nen amb ales i armat amb un arc amb fletxes que són disparades a déus i humans provocant que s’enamorin profundament.

Aquests aparadors es realitzen amb l’objectiu d’impulsar i fomentar les compres, però nosaltres volem fer una crida a l’amor lliure sota el lema: allibera’t, relaxa’t i gaudeix!

Per últim, una botiga de disfresses i accessoris ha estat la escollida per realitzar l’aparador aprofitant el Carnestoltes, en aquest cas anomenat la vida és un Carnaval. Aquesta vegada els/les nostres alumnes/as s’han convertit en organitzadors/es de festes fent un photocall per exposar part dels seus productes.

I amb tota la nostra alegria us desitgem que passeu un divertit i feliç Carnaval!!!