Visita dels Cicerones a les entitats del barri

Setze estudiants de 3r d’ESO participen com a voluntaris al projecte Cicerone. L’objectiu del projecte és formar un grup de joves que faran de guia orientant, informant i ajudant a conèixer tant l’institut com el barri i la ciutat de L’Hospitalet a l’alumnat nouvingut.

Els nostres Cicerones i els Cicerones de l’Institut Rubió i Ors han anat a conèixer alguns serveis del barri que dilluns 18 hauran de mostrar i explicar a l’alumnat de l’aula d’acollida.

Més endavant faran amb ells parelles lingüístiques i visitaran el mercat de Can Serra.

Voleu veure més fotos del projecte? Cliqueu!!!