Vaga general estudiantil europea contra el canvi climàtic

El Sindicat d’estudiants convoca el proper 15 de març una vaga general estudiantil europea contra el canvi climàtic.

Part de l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat ha informat de la seva intenció d’adherir-se a la vaga. Recordem a les famílies que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga i que les absències hauran de ser justificades segons el procediment habitual.

El centre mantindrà el seu funcionament habitual.

Fer vaga és un dret aconseguit pels treballadors i treballadores per lluitar pels seus drets i sovint és confós com un dia festiu. Caldria que les famílies reflexionessin amb els seus fills i filles sobre aquest fet i els motius que els fan sumar-se o no a la no assistència a classe.