Convocatòria de vaga d’estudiants

El  sindical estudiantil SEPC ha convocat vaga d’alumnat per dijous 24 i divendres 25. Els delegats i delegades dels diferents grups de 3r a 2n de Batxillerat han comunicat a direcció la intenció de sumar-se a la vaga el dia 25.

Us recordem que el protocol en cas de VAGA D’ALUMNAT és el següent:

-Segons la llei d’Educació, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no es pot acollir a la vaga.

-De 3r a 2n de Batxillerat, l’alumnat que decideixi exercir el seu dret de vaga:

·Haurà de portar un justificant signat per la família, ja que com qualsevol altra absència s’ha de justificar amb el document que poden trobar en aquesta pàgina web i en aquest enllaç. Aquest justificant s’haurà de lliurar el dia següent al tutor/a.

·L’alumnat de Batxillerat que estigui al centre i vulgui sortir, només ho podrà fer a l’hora de l’esbarjo amb el carnet corresponent.

Us informem que aquest dia el centre estarà obert i el professorat realitzarà les classes amb la normalitat que permeti la situació.

Com cada vegada que hi ha una vaga, els recordem que una vaga és un dret dels treballadors i estudiants que no ha de considerar-se una jornada festiva o una excusa per no assistir a classe, i ens agradaria que les famílies i els nostres estudiants s’informessin i reflexionessin junts sobre els motius de qualsevol vaga i sobre la conveniència o no d’exercir aquest dret.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *