II Jornades Municipals d’Orientació Acadèmica i Laboral pels alumnes de 4t d’ESO

Avui dimecres 9 de març , els alumnes de 4t de l’ESO del nostre centre han participat en les II jornades municipals d’orientació acadèmica i laboral.

L’acció, impulsada per la Regidoria de Joventut tenia com objectiu  informar, orientar, acompanyar i donar suport al jovent en aquesta transició educativa.

La jornada ha començat amb un taller de l’Ikigai per conèixer el propòsit a la vida de les persones participants i apropar-lo a les seves passions i habilitats.

Posteriorment l’alumnat s’ha dividit per grups, segons les seves preferències, per conèixer en què consisteixen els estudis de batxillerat, els cicles formatius i altres itineraris per a les persones que encara no tenen clar el seu futur acadèmic.

Finalment s’han dut a terme  sessions en les quals l’alumnat ha pogut escoltar les experiències d’estudiants universitaris i professionals de diferents àmbits com ara la salut, l’enginyeria, els esports, els cossos de seguretat, la psicologia o la mecànica, entre d’altres.

Des de l’Institut volem donar les gràcies a la Regidoria de Joventut, especialment a la Laia Bovés, la Regina García i la Gemma Monturiol que, per segon any, ha organitzat unes jornades molt importants pels nostres alumnes. També agrair la implicació de tots i totes les professionals, de manera voluntària, han participat compartint  les seves experiències amb els nois i les noies de 4t d’ESO.

Si voleu veure totes les imatges cliqueu a sobre de la següent fotografia