Els nostres alumnes de Servei Comunitari continuen col·laborant amb l’ADF

El passat dissabte, 14 de desembre, alguns dels alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa de Servei Comunitari van anar amb l’ADF a fer la neteja perimetral de la bassa d’helicopters de Can Valent, estratègica en cas d’incendi forestal a la zona.

Des de l’ADF ens comenten que van fer una feina fantàstica i tots vam acabar molt contents del resultat final.

Aleix Romagosa, Miguel Macias, Joan Martínez, Sergio Vaz, Mark Vargas i Biel Bonillo, van treballar com una veritable brigada forestal i van realitzar un molt bon treball en equip.

Podeu clicar la imatge per veure més fotografies