L’INSTITUT DE TORRELLES TANCA LES SEVES PORTES DEFINITIVAMENT

Per qualsevol demanda administrativa us heu de dirigir a l’Institut Escola.

➡ ENLLAÇ A  LA  WEB

MOLTES GRÀCIES A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA QUE HA PARTICIPAT I CONFIAT AMB NOSALTRES.

Llibres curs 2022-2023.

Benvolgudes famílies,
En els següents enllaços trobareu tota la informació sobre els llibres i el material didàctic pel curs 2022-2023.
OPTATIVA FRANCÈS 1rESO: L’assignació d’optatives es fa al setembre, per tant, no heu d’adquirir el llibre de Francès fins que no se us confirmi la possibilitat que els… Llegeix més»

Loco Festival!!!

Per tercer any, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut i han portat a terme un projecte solidari en col·laboració amb ACNUR (Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats)
“ACNUR Loco Festival” és un projecte educatiu per conscienciar l’alumnat sobre la situació de les… Llegeix més»

Sortida CEM Sitges 1r ESO

El passat divendres 10 de juny vam fer la sortida al Centre d’Estudis Marins de Sitges, amb 1r de l’ESO, dins de la matèria de ciències naturals.
Els objectius principals de la sortida eren:

• Conèixer la biologia dels organismes de la fauna i la flora marines (característiques,… Llegeix més»

Mireia Gasull

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem  que la Mireia Gasull, professora de Català i llatí del nostre centre, inicia una nova etapa a la seva vida. Es jubila després de tota una vida dedicada a la docència i una motxilla plena de  lliçons apreses, d’il·lusions acomplertes, somriures i un… Llegeix més»