Loco Festival!!!

Per tercer any, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut i han portat a terme un projecte solidari en col·laboració amb ACNUR (Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats)

“ACNUR Loco Festival” és un projecte educatiu per conscienciar l’alumnat sobre la situació de les persones refugiades i la importància d’implicar-se activament en la defensa dels Drets humans.

Es tracta d’un projecte emprenedor i de servei comunitari amb el qual tenim intenció de recaptar diners al mateix temps que fem promoció del comerç local.

Han fet una panera solidària gràcies a la col·laboració dels comerciants de Torrelles. Un cop acabades les donacions, les fotografies i els podcast,  serviran per fer difusió del projecte i de la participació dels comerciants.

Els diners recaptats es destinaran a secundar una organització d’ajuda als refugiats l’ACNUR. En concret, contribuir al finançament d’ajudes a la població desplaçada UCRANIANA.

Aquests són els productes de la nostra panera. El sorteig serà el 22 de juny.