Graduació de 4t d’ESO, promoció 2018-2022

El dia 17 de juny a l’Ateneu de Torrelles es va celebrar l’acte de graduació de la promoció 2018-2022 de l’Institut de Torrelles. Va ser un acte on hi va haver actuacions en directe per part del professorat i l’alumnat, discursos emotius i alguna performance a l’inici de l’acte. Aprofitem per agrair especialment la col·laboració de la comissió de famílies de 4t que varen decorar l’Ateneu  i preparar els llibrets, orles i cintes amb el treball que comporta això, l’AFA per l’aportació econòmica, al Vicent (professor de música) per la performance i la preparació de les actuacions en directe, als professors i alumnes que vàrem actuar a l’acte i a la Patrícia per fer la presentació i el vídeo de fotos de la graduació.

Us deixo dos enllaços, la carpeta on es troba les fotos de l’acte fetes per la Carla Pacho i el vídeo de les fotos de la promoció.

Moltes gràcies, molt bona sort en aquesta nova etapa que comenceu i bon estiu