Quan les fraccions ens envolten

Durant aquest mes de febrer i dins de l’àmbit matemàtic, hem treballat a l’aula 7 el tema de les fraccions.

Hem repassat el concepte i després practicat amb les equivalències, les operacions bàsiques i la resolució de problemes.

Per afavorir aprenentatges significatius hem vivenciat aquests conceptes en diferents ambients d’aprenentatge: el Taller de cuina, l’Hort3R (dins del projecte Escoles + Sostenibles) i el Taller Matemactiva’t.

Taller de cuina

Receptes “Pastís 1, 2 i 3” i “Croissants dolços i salats” (conjuntament amb alumnat de 3rESO i el professor Gabriel Barragán):

PASTÍS 1, 2 I 3

CROISSANTS SALATS I DOLÇOS

Hort3R

Plantació de patates en sac (amb alumnat de 1r i l’orientadora educativa Trini Marín):

Matemactiva’t

Convertim les monedes en fraccions i resolem algoritmes bàsics.

Amb aquestes activitats hem pogut viure les fraccions 🙂

Fins aviat i… ja sabeu, si voleu alguna de les receptes no dubteu passar per l’aula 7.