Schulaustausch / Intercanvi Wolfhelmschule – Institut Sant Pol

Des del passat dijous 4 d’octubre i fins avui dia 11 el nostre institut ha fet d’amfitrió de 15 alumnes alemanys i les seves dues professores, amb els quals hem pogut compartir moltes estones i gaudir de bones converses i somriures.

Durant una setmana els nostres alumnes han acollit un estudiant a casa seva, l’han pogut portar a les aules i hem fet sortides perquè coneguessin el nostre entorn: Barcelona, Empúries, Canet de Mar, Calella i Sant Pol de Mar.

Ha estat un gran plaer participar d’aquest intercanvi perquè suposa un treball de famílies, alumnes i centre amb un objectiu comú, que és no només l’aprenentatge d’una llengua estrangera sinó el creixement personal que els aporta el fet de participar d’aquest intercanvi. Moltes gràcies a l’esforç de tothom, famílies i professors, per haver-los fet sentir com a casa.