Tot un privilegi de taller!

El passat divendres 17 de març vam tenir l’honor de poder rebre un taller de mans de David Lienas, cuiner de professió i un excel·lent mestre de cuina, tal com va poder demostrar.

David Lienas ha treballat a diversos restaurants guardonats amb estrelles Michelin a Barcelona, Madrid, Lisboa i Estrasburg i ha estat xef de diversos restaurants a Barcelona. Actualment treballa a l’Escola de Cuina Bellart (pionera a Barcelona, des de 1977).

Ens va venir a mostrar diferents maneres d’obtenir col·loides a la cuina, des de les escumes fins als gels sense oblidar-nos de les emulsions. En tot moment va oferir l’oportunitat de participar-hi activament. Aquest taller ha estat molt profitós pels nostres alumnes, ja que han pogut agafar idees que els ajudaran a arribar a l’objectiu final del projecte “Inspira’t i crea!” de Química i Cuina que estan realitzant aquestes setmanes.

Estem molt agraïts per a la teva col·laboració. Moltíssimes gràcies!