To be or not to be

Projecte lingüístic a 1r d’ESO

Aquestes últimes setmanes, els i les alumnes de 1r d’ESO han estat descobrint el món de William Shakespeare i s’han endinsat en una de les obres més emblemàtiques de la literatura universal.

Hem aprofundit en la vida de Shakespeare i en la seva obra i hem gaudit i après molt sobre el teatre i la seva representació, de la mà de l’actriu Rosa Gàmiz. Finalment, hem acabat representant, per grups i en la seva llengua original, els diferents actes que conformen aquesta fabulosa tragèdia.
L’equip del projecte estem molt satisfetes de la feina feta per tot l’alumnat.

Per a veure més en detal que és el que fa l’alumnat consulteu el Site del projecte.