ℹ️ Instruccions Setmana 1

Com sabeu estem vivint una situació d’excepcionalitat que ens obliga a prendre mesures que no teníem previstes. En aquest sentit, valorant com treballem a l’institut, i la capacitat que tenen els vostres fills i filles de treballar on-line a través del classroom i per tal que tinguin una continuïtat en els estudis, hem acordat el següent:

1. TASQUES PER ALS ALUMNES

1. Les tasques de les matèries es penjaran al Web del Centre i s’enviaran per correu.
    2. Les tasques han de permetre als alumnes aplicar, ampliar i/o repassar continguts que s’hagin treballat a les matèries.
    3. Les tasques que s’hagin de fer a casa es programaran pensant amb una activitat lectiva inferior a la normal que farien a l’institut.
    4. En cas de pensar en activitats d’aprenentatge que puguin ser noves per a ells es donaran pautes molt clares de com es poden resoldre.
    5. El fet de no fer les activitats, no  serà motiu per suspendre una matèria, però sí que les tindrem en compte. En aquest sentit us demanem a les famílies que en la mesura del possible acompanyeu als vostres fills en la realització de les tasques. En el cas que els vostres fills no puguin fer les tasques us demanem que ho justifiqueu especificant-ne els motius: justificant.
    6. En el cas dels itineraris de 4t i pel batxillerat SÍ que podem proposar avançar matèria i que sigui qualificables ja que els alumnes són més autònoms. Si algun alumne no pogués, llavors ja veuríem què fem (haurà de justificar-ho també).
    7. El docent anirà revisant les tasques periòdicament, i mantindrà la relació amb els alumnes via correu electrònic i/o classroom, fent els retorns necessaris per tal de donar seguiment i acompanyament personal i acadèmic.

Totes aquestes mesures són de caràcter excepcional, i per tant, anirem veient com anem treballant en aquest nou format, tanmateix, com sabeu, els alumnes ja treballen en moltes ocasions així. Anirem introduint modificacions i millores segons com anem responent tots plegats.

Recomanem, en la mesura de les vostres possibilitats, poder acompanyar als vostres fills en aquests moments i ajudar-los en les possibles dificultats.

2. BUTLLETINS D’AVALUACIÓ

La segona avaluació ja va quedar tancada el passat 6 de març, però estem pendents de poder reunir-nos (fer les juntes d’avaluació) en algun moment per poder posar les notes finals.

Totes les tasques que s’estan posant en aquestes setmanes formen part ja de la tercera avaluació.

3. Sortides

Queden anul·lades totes les sortides/activitats fins després de Setmana Santa. Les devolucions a les famílies les farem automàticament via TPVEscola, una vegada haguem rebut la devolució dels pagaments corresponents.

Es modifiquen tots els terminis de pagament de les sortides, i per tant no és necessari fer més pagaments fins a nou avís.

4. Preinscripcions

Estem a l’espera de les indicacions del Departament d’Educació per poder informar de com es durà a terme el procediment de preinscripcions per al curs 2020-2021.

5. Comunicació amb el professorat

El professorat anirà fent un seguiment periòdic de les tasques encomanades i facilitarà un canal per tal de resoldre els dubtes; en la majoria dels casos mitjançant el classroom o documents compartits. Han d’evitar enviar correus, a no ser que sigui estrictament necessari o que el professor els ho hagi dit, per evitar saturar la bústia de correu.

Com a recomanació, caldria que els nois i noies mantinguin una rutina d’activitats diària, amb un horari de treball, semblant al que tindrien si vinguessin a l’institut. Us adjuntem una guia (tot i que hi ha algunes mesures poden quedar obsoletes degut a les noves mesures que es van adoptant) per si us pot servir: Com sobreviure al confinament en família