Taller del còmic

Els alumnes de 2n d’ESO han fet avui un taller sobre el món del còmic amb el guionista i dibuixant Oriol Garcia Quera. El taller forma part del projecte Ens il·lustrem.

Durant aquests dies els i les alumnes han après el llenguatge del còmic (tipus de plans, angles, metàfores visuals…) i ara hauran d’adaptar una història ambientada a l’època medieval a còmic. Durant el taller, l’Oriol els ha explicat com dibuixar els diferents personatges i cavalls, els ambients o  la importància de pensar bé els elements que es dibuixaran a cada vinyeta.

L’Oriol és dibuixant especialitzat en el còmic històric i forma part de l’equip de professors de l’Escola de Còmic Joso.

Per a més informació sobre el projecte lingüístic Ens il·lustrem consulteu el Site.