Sortida al MMACA amb 2n d’ESO

Avui, 20 d’Octubre, hem repetit sortida amb 2n d’ESO. Hem anat a l’exposició itinerant del Museu de Matemàtiques que enguany està al Centre Cíviv de Poblenou (Pineda de Mar).

Han estat 3 hores de jugar, tocar, pensar, gaudir i aprendre matemàtiques sense adonar-nos. Amb la metodologia interactiva i de joc que caracteritza aquest museu aconseguien que els alumnes visquin i gaudeixin les matemàtiques sense adonar-se. Ha estat una jornada molt enriquidora per tots els que hi hem anat.

Però unes quantes imatges valen més que mil paraules. Tot seguit us mostrem un petit reportatge fotogràfic que ben segur us donarà una idea del que avui els nostres alumnes de 2n han viscut.