SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’INSTITUT SANT POL DE MAR

Un curs més acostem al nostre alumnat a diverses activitats científico tecnològiques aprofitant la Setmana de la Ciència.

Les activitats dutes a terme han estat:

Projecte CTM 1r ESO: ZeroWaste

Projecte CTM 2n ESO: El teu gel, https://twitter.com/hashtag/ElTeuGel?src=hashtag_click

Big Van Ciencia a 3r d’ESO.

Tancats al MMACA: Els nois i noies de 4t d’ESO s’han quedat tancats virtualment al Museu de Matemàtiques de Catalunya. Han tingut menys d’una hora per sortir tot resolent els reptes matemàtics que s’han trobat en el museu. Tots han pogut sortir i gaudir de l’experiència d’un Escape-Room virtual sense sortir del centre.

L’hora del codi: L’alumnat de CAMINS ha gaudit programant MINECRAFT gràcies a les activitats guiades per potenciar el pensament computacional de l’hora del codi.

Projecte: L’habitatge del futur amb realitat augmentada: Els alumnes de 4t d’ESO Aplicat han creat uns vídeos on es mostra la maqueta d’un habitatge futurista i li posen realitat augmentada. AR.