Servei comunitari

Enguany, els alumnes de 4t ESO dediquen 10 hores fora de l’horari lectiu a conèixer de primera mà la realitat social més propera, col·laborant en diverses accions de caire solidari amb associacions i escoles municipals. Aquesta activitat es porta a terme dins del marc del Projecte de Servei Comunitari aprovat pel Departament d’Educació que té com a objectiu que els alumnes aprenguin i posin a la pràctica les seves habilitats socials i destreses personals per tal d’afavorir el seu entorn social. L’aprenentatge-servei és un dels pilars pel desenvolupament de la competència social i ciutadana.

Tots els alumnes de 4t ESO estan organitzats en parelles per tal de donar recolzament a diverses entitats dels tres municipis de La Vallalta:

Des de l’institut agraïm a aquestes entitats el seu compromís amb el nostre Projecte Educatiu. Entre tots intentem educar als nostres alumnes entenent la seva vàlua personal i tot el seu potencial individual per tal de construir plegats un món millor.