¡Se abre el telón: empieza el espectáculo!

Per iniciar el nou projecte, aquest cop en llengua castellana, hem comptat amb l’actor Darío Martone de l’Associació Artística de la Vallalta que va realitzar el seu taller: “El minotaure i el laberint” amb el nostre alumnat i va presentar el mite (per tots conegut perquè s’ha treballat a Llengua Castellana) a través de les màscares. Com els personatges característiques de la Commedia dell’arte (la Colombina,l’Arlequí, el Pedrolino), els nostres alumnes van utilitzar les màscares per expressar emocions. En aquest cas, van donar vida a Ariadna, Teseo i el Minotaure, tot endinsant-se al laberint.