Robòtica submarina

“Ens Submergim” és el projecte que porten a terme els estudiants de 4t d’ESO de l’Itinerari Tecnològic.

Aquests alumnes han de treballar en grup per aconseguir construir un submarí funcional. Amb aquest objectiu en ment, han d’adquirir diferents competències per poder dissenyar i programar el seu robot.

Cada membre del grup s’ha posicionat com a líder en algun aspecte del disseny o de la construcció del submarí, ja sigui fent els càlculs físics necessaris, muntant la part electrònica de l’aparell o bé programant la placa Arduino en C++ i l’aplicació mòbil encarregada de controlar el robot.

Durant aquest projecte han après moltíssim i han tocat noves àrees de coneixement. A més, s’han sabut sobreposar a la multitud de problemes que els han anat sorgint durant el procés i ens han sorprès amb la seva inventiva i ambició per dur a terme aquest repte, des de la planificació fins a la construcció del producte final.

Felicitats!

Avui els alumnes de 4t han anat al CIRS (Centre d’investigació de robots submarins)