Proves per obtenir el graduat en ESO (GESO 2023)

Títol: Proves per obtenir el graduat en ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en Educació Secundària Obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Continguts i criteris d’avaluació de les matèries pertinents

Llengua i literatura catalana i Llengua i literatura castellana
Ciències socials
Física i Química 3r ESO

1. Sandra

Benvolguts,
    Hem rebut una carta on ens diuen que podem venir a matricular-nos entre el 30 de gener i el 13 de febrer (GESO2023), però quan hem mirat la convocatòria posa del 23 de febrer al 30. Crec que hi ha un error!

Moltes gràcies

1. Secretaria

Hola Sandra, aquestes proves són les GESO, per als alumnes que han finalitzat l’ESO l’any 2021 o el 2022 al nostre centre. Les dates que dius són les que fa el Departament per als majors de 18 anys. Si et va bé truca’ns al centre o envia’ns un correu per tal que ho puguem aclarir.
      Gràcies!