Preinscripcions Batxillerat 2021/2022

• Període de presentació de sol·licituds de preinscripció: de l’11 al 17 de maig de 2021.
  • Matrícula ordinària: del 12 al 16 de juliol de 2021.
  • Matrícula extraordinària: del 7 al 10 de setembre de 2021.

NOTA: En cas que hi hagi matèries amb pocs alumnes, es valorarà si es poden oferir.

Oferta inicial de places Batxillerat 2021-2022

Trobareu tota la informació relativa al procés de preinscripció i matrícula a la web del Departament d’Educació:

Preinscripció 2021/2022 > Batxillerat

Qui ha de presentar la sol·licitud de preinscripció de Batxillerat?

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat.

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins el mateix web de preinscripció.

Un cop enviada la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic. No cal que presentis físicament la preinscripció al centre.

Important: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

Alumnes que cursen 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol de Mar:

No han de presentar la sol·licitud de preinscripció si volen cursar el batxillerat al mateix Institut; sí que han de lliurar el full de tria de matèries que enviarem a través del TPVEscola.

Dijous 29 de Maig a les 18:00 Portes Obertes per YouTube