Preinscripció/Matrícula Batxillerat

Preinscripcions Batxillerat 2023/2024

• Període de presentació de sol·licituds de preinscripció: del 19 al 25 d’abril de 2023.
  • Matrícula ordinària: del 22 de juny al 3 de juliol de 2023.

NOTA: En cas que hi hagi matèries amb pocs alumnes, es valorarà si es poden oferir.

Per a fer la preinscripció heu d’adreçar-vos a la web Departament d’Educació, on trobareu tota la informació relativa al procés de preinscripció i matrícula:

Preinscripció i Matrícula Batxillerat

Oferta inicial

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

Llista de sol·licituds ordenada

Qui ha de presentar la sol·licitud de preinscripció de Batxillerat?

Cal presentar la sol·licitud de preinscripció en els següents casos:

• Per accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que es cursa l’ESO.
  • Per accedir al batxillerat de qualsevol modalitat si s’està cursant o s’ha cursat un cicle formatiu.
  • Per accedir al batxillerat de la modalitat d’arts.
  • Per accedir al batxillerat si es prové d’un institut que no imparteix el batxillerat..

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins la mateixa web de preinscripció.

Un cop enviada la sol·licitud de preinscripció es rebrà un resguard per correu electrònic. No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu.

Important: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

Alumnes que cursen 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol de Mar

No han de presentar la sol·licitud de preinscripció si volen cursar el batxillerat al mateix institut; sí que han de lliurar el full de tria de matèries que hem enviat a través del TPVEscola.

Portes Obertes Batxillerat

El dimecres 19 d’abril farem una xerrada informativa dirigida a les famílies, per explicar el batxillerat que oferim a l’institut de Sant Pol de Mar i per resoldre possibles dubtes.

Més informació sobre el Batxillerat a l’Institut de Sant Pol de Mar