Matriculació ESO

Llistat d’alumnat assignat ESO

Matriculació ESO curs 2020/2021

El període de matriculació per a l’ensenyament secundari obligatori és del 13 al 17 de juliol de 2020.

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i enviant la documentació necessària. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

La documentació que cal lliurar és:

Si és necesària la gestió presencial cal demanar cita prèvia al telèfon 93 744 31 86 (de 9h a 13:30h).

Quotes i terminis de pagament per al curs 2020-21

Informació d’inici de curs per a les famílies d’ESO

Carta d’inici de curs 2020-2021

Llistat de llibres curs 2020-2021

Informació sobre el Chromebook – Acer Chromebook C733: Especificacions, assegurança addicional i condicions de reserva i pagament.

RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.

Consulta en línia per a que les famílies obtinguin directament el número d’identificador de l’alumne del RALC: Consulta de l’identificador de l’alumne

Sol·licitud de transport escolar:

Les famílies dels alumnes que fan ús del transport obligatori (ESO), han d’omplir la sol·licitud de servei de transport escolar obligatori: http://www.ccmaresme.cat/servei.php?id=33, a la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme.