Matriculació Batxillerat

Llistat d’alumnat assignat Batxillerat

Curs 2020/2021

Alumnes de 4t d’ESO que han fet la tria a través del TPV Escola

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 8 al 14 de juliol través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i que han fet el pagament de la quota a través del TPVEscola. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Si és necesària la gestió presencial cal demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86 (de 9h a 13:30h).

Alumnes que han fet la sol·licitud electrònica (no estudien 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol)

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 8 al 14 de juliol través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i enviant la documentació necessària i el comprovant del pagament de la quota. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

La documentació que cal enviar és:

Informació d’inici de curs per a les famílies de Batxillerat

Carta d’inici de curs 2020-2021

Quota Batxillerat 2020-2021

Llistat de llibres curs 2020-2021

Informació sobre el Chromebook – Acer Chromebook C733: Especificacions, assegurança addicional i condicions de reserva i pagament.

RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.

Sol·licitud de transport escolar:

Les famílies dels alumnes que vulguin fer ús del servei del transport escolar (Batxillerat) hauran d’omplir la sol·licitud de servei de transport escolar no obligatori, indicant les dades de domiciliació bancària, des de la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme: http://www.ccmaresme.cat/servei.php?id=33. A més a més de fer la sol·licitud online, cal que es lliuri a l’Institut degudament signada.