Matriculació Batxillerat

Curs 2020-2021

Alumnes de 4t d’ESO que han fet la tria a través del TPV Escola

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 8 al 14 de juliol través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i que han fet el pagament de la quota a través del TPVEscola. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Si és necesària la gestió presencial cal demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86 (de 9h a 13:30h).

Alumnes que han fet la sol·licitud electrònica (no estudien 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol)

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 8 al 14 de juliol través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i enviant la documentació necessària i el comprovant del pagament de la quota. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

La documentació que cal enviar és: