Matricula i informació Batxillerat

Carta inici de curs 2021-2022

Quota Batxillerat 2021-2022

Llistat de llibres curs 2021-2022

Sol·licitud de transport escolar:

Les famílies dels alumnes que vulguin fer ús del servei del transport escolar (Batxillerat) hauran d’omplir la sol·licitud de servei de transport escolar no obligatori, indicant les dades de domiciliació bancària, des de la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme https://www.ccmaresme.cat/serveis-educatius/transport-escolar/. A més a més de fer la sol·licitud online, cal que es lliuri a l’Institut degudament signada.

Matrícula BATXILLERAT curs 2021/2022

Alumnes de 4t d’ESO de l’Institut de Sant Pol de Mar (han fet la tria a través del TPVEscola)

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 28 de juny al 7 de juliol a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i que han fet el pagament de la quota a través del TPVEscola. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Un cop matriculats, des de la secretaria del centre us donaran les instruccions per a omplir i signar els fulls d’autoritzacions (a través del TPVEscola).

Si és necessària la gestió presencial, cal demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86 (de 9h a 13:30h).

Alumnes que han fet la sol·licitud electrònica (no estudien 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol)

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 12 al 16 de juliol a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i enviant la documentació necessària i el comprovant del pagament de la quota. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

La documentació que cal enviar és:

• Targeta sanitària o equivalent (MUFACE)
  • Carnet de vacunacions on figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents.
  • DNI de l’alumne/a i del pare/mare/tutor
  • Llibre de família

Alumnes de Batxillerat pendents de l’avaluació extraordinària

El termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre és del 12 al 16 de juliol, a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat).

El període de matriculació per als alumnes de Batxillerat pendents d’avaluació al setembre és del 7 al 10 de setembre, ambdós inclosos.