Instruccions setmana 12

Ja som al juny i ens trobem en una situació entre obertura del centre i també tancament de curs. En l’informació  d’avui us fem arribar les tasques setmanals i informacions de reobertura i dates de calendari de final de curs que heu de saber.

Reobertura del centre

El centre obrirà les portes als alumnes del 8 al 19 de juny, de 9h a 13:30h.

Els espais habilitats per l’alumnat i/o les famílies seran: Aula 1 (1r ESO A), Aula 2 (1r ESO B) i Aula 4 (4t ESO A). A l’entrada del centre el professor ja indicarà a quina aula cal anar.

La rebuda serà a la porta d’entrada; caldrà netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic i lliurar la declaració responsable (si no l’heu enviada prèviament via email). Les persones que faran la rebuda seran:

• Mercè (conserge): per la recollida d’objectes personals de l’alumnat.

• Alberto: per incidències amb els chromebooks.

• Tutors/es: entrevistes individuals amb alumnes i/o famílies. Aules 1 i 2.

• Docent a determinar: per l’atenció en grup a l’alumnat de 4t d’ESO. Aula 4.

En cas que hàgiu de venir a recollir algun objecte personal (llibres, jaquetes, etc) podeu trucar a l’institut (93.794.31.86) o bé enviar un correu electrònic a: consergeria@institutsantpol.cat, i se us donarà hora per venir a buscar les vostres pertinences.

Tasques per als alumnes

Com a tasques aquesta setmana recordem que haurem d’estar atents als diferents projectes que estarem fent:

Calendari fins a finals de Juny

Aquesta setmana farem les juntes d’avaluació i els docents ja aniran informant als vostres fills de com han anat les notes finals de curs i si cal que es vagin preparant per a les recuperacions finals. Llavors:

A l’ESO
  • Durant la setmana del 15 al 19 es faran classes de recuperació telemàtiques (online) en l’horari de classes que tenim ara. Pels alumnes que ho tinguin tot aprovat se’ls prepararan propostes per poder treballar: acadèmiques i lúdiques.

• El dia 16 us farem arribar les qualificacions final de curs via correu electrònic.

• Els dies 22 i 23 es faran les recuperacions. Ja us enviarem els horaris, seran proves telemàtiques.

• El dia 29 s’enviaran les notes finals pels alumnes que han fet les recuperacions.

Al Batxillerat
  • El dia 10 es farà l’entrega de notes de la 3a avaluació, via correu electrònic.

• Els dies 15, 16 i 17 es faran les recuperacions de la 3a avaluació telemàtica (online).

• El dia 22 s’enviaran les notes finals.

• Al setembre (estem pendents d’establir el calendari 2020-21) es faran les proves extraordinàries de recuperació de les matèries suspeses.

Cal recordar que els requisits per entrar al centre seran els següents:

Requisits per entrar alcentre

1. Declaració responsable signada pel pare/mare o tutor/a que inclou:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

• Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.

• Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

• Calendari vacunal al dia.

2. Rentar-se les mans amb el gel hidroalcohòlic.

3. És imprescindible haver demanat cita prèvia.

4. Cal dur mascareta.

5. S’ha de mantenir sempre la distància mínima de 2 metres.

6. Prendre’s la temperatura (el centre disposarà de termòmetre digital).

Al web de l’institut podeu trobar la informació detallada del pla de contingència.