Instruccions setmana 11

Aquesta setmana us detallem quan i com es reobrirà el centre. Gràcies a tots i totes per a respondre el formulari de la setmana passada, ha estat clau per poder saber les necessitats i organitzar les dues setmanes que ens queden de curs.

Tasques setmanals del 2 al 5 de juny

Sabem que els vostres fills i filles estan una mica cansats i que ja albiren l’estiu i les vacances. Encoratgeu-los que ja queda poc per a descansar i complir els seus desitjos.

Reobertura del centre

El centre obrirà les portes als alumnes del 8 al 19 de juny, durant aquestes dues setmanes es farà:

1. A 4t d’ESO, una hora d’atenció grupal -sols amb aquells alumnes que ho hagin sol·licitat en el formulari- els següents dies i hores:

1. DIJOUS 11 de JUNY de 10h a 11h

2. DIJOUS 18 de JUNY de 10h a 11h

2. A tota l’ESO i 1r BAT durant aquestes dues setmanes es realitzaran les tutories individualitzades alumne-tutor o alumne-tutor-família. En aquest cas, els tutors i tutores s’estan posant en contacte amb vosaltres per concretar si voleu fer la tutoria presencial o si preferiu en mode telemàtic (via Google Meet o alguna altra aplicació). En qualsevol, se us donarà dia i hora.

En cas que hàgiu de venir a recollir algun objecte personal (llibres, jaquetes, etc) podeu trucar a l’institut (93 794 31 86) o bé enviar un correu electrònic a: consergeria@institutsantpol.cat, i se us donarà hora per venir a buscar les vostres pertinences.

Aquesta tarda, en la reunió del Consell Escolar, s’aprovarà el Pla de Contingència (d’obertura) amb les instruccions provinents del Departament d’Educació i adaptades al nostre Centre, ho trobareu penjat a la pàgina web i a través del Telegram.

Requisits per entrar al centre

1. Declaració responsable signada pel pare/mare o tutor/a que inclou:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

• Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.

• Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

• Calendari vacunal al dia.

2. Rentar-se les mans amb el gel hidroalcohòlic.

3. És imprescindible haver demanat cita prèvia.

4. Cal dur mascareta.

5. S’ha de mantenir sempre la distància mínima de 2 metres.

6. Prendre’s la temperatura (el centre disposarà de termòmetre digital).

Ja sabeu que per qualsevol dubte estem a la vostra disposició.