Informació obertura

Informació sobre l’obertura del curs 2020/2021

Encetem aquest curs 2020/2021 que sembla que continuarà essent particular. Ja fa setmanes que els professors i professores de l’Institut de Sant Pol de Mar estem treballant intensament per afavorir que tant l’espai com el procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles sigui el més amable possible dins de la situació de pandèmia en la qual ens trobem.

Darrerament hem anat rebent diverses indicacions, tant del Departament de Salut com del d’Educació, per tal d’organitzar i gestionar el centre en el nou escenari actual de pandèmica COVID-19.

Una de les premisses més importants és evitar la concentració d’alumnes i la interacció entre ells i elles, i promoure al màxim possible els grups estables. És per això que hem reubicat els alumnes en 3 seus diferenciades. El dilluns 14 de setembre ja s’han d’adreçar directament a l’espai que els pertoqui, on els esperarem amb les portes obertes:

• 1r ESO: mòduls de davant del camp de futbol
  • 2n, 3r, 4t ESO: seu central

• Batxillerat: antigues escoles del c/ Santa Clara

Cada alumne ha de portar el material bàsic (motxilla, estoig i llibreta o carpeta amb fulls) i mascareta com a element de protecció individual.

En l’àmbit pedagògic hi ha hagut altres modificacions, de les quals us n’informarem a les reunions de setembre, que es faran telemàticament els dies:

• 1r ESO: dilluns 28 de setembre, a les 18 h
  • 2n ESO: dimarts 29 de setembre, a les 18 h
  • 3r ESO: dimecres 30 de setembre, a les 18 h
  • 4t ESO: dijous 1 d’octubre, a les 18 h
  • Batxillerat: dimarts 6 d’octubre, a les 18 h

Pròximament us enviarem els enllaços per accedir a aquestes reunions.

D’altra banda, el dijous 10 de setembre, a les 17:00 h, oferirem una xerrada telemàtica, via YouTube, en la qual l’equip directiu explicarà les mesures principals a tenir en compte en aquest particular inici de curs.

Us adjuntem el Pla d’Organització Bàsic que hem dissenyat per al nostre institut, així com les Mesures Extraordinàries de Salut per a les escoles, adreçades a les famílies, que ens ha enviat el Departament d’Educació.

Documents d’interès: