Graduació #4ESO

La nostra promoció del 2017/2021 s’ha graduat!

Ahir, dimarts 22 de juny, vam celebrar la cerimònia de graduació del nostre alumnat de 4t d’ESO. A l’acte, que va ser molt emotiu, hi van participar els i les alumnes i el professorat del centre. Les famílies i amistats no hi van poder assistir per manca d’aforament i van poder seguir l’acte en directe des d’Instagram. Els nois i les noies es van guarnir amb els millors vestits de gala.

Al llarg de tot l’acte 6 alumnes ens van anar presentant les diferents actuacions, parlaments i vídeos.

Obren l’acte la Verònica tocant el violí i la Laia al piano. Després dels discursos de benvinguda de l’Enric, com a director del centre i de l’Albert Zanca, alcalde de Sant Pol de Mar.

La Júlia ens canta When we were young d’Adele amb acompanyament de la Laia

L’equip de tutores, la Marisa, l’Aïda, la Marita, la Sílvia, la Maite i la Lucía i la Neus com a coordinadora fan un reconeixemetnt a tot l’alumnat i fan els lliurament de les orles, l’anuari i l’obsequi de l’AFA.

Es fa un reconeixement i un obsequi a l’equip de mediadors de 4t d’ESO i a la Laia Abio en reconeixement a la seva excel·lència.

Pasem una bona estona rient responent un Kahoot que han preparat el alumnes. I es projecta el vídeo que ha editat la Carolina amb el recull d’imatges d’activitats, sortides i anècdotes d’aquest darrers 4 anys.

Després s’ha projectat un vídeo on diferents professors, que hem tingut aquesta promoció tant especial, els hi hem dedicat unes boniques paraules.

Ens hem reactivat amb l’actuació d’en Jensen, Ferreiro, Winston i Ricard Puigvert. I hem visionat un darrer vídeo aquest cop resum del viatge de fi de curs de la setmana passada a la costa Brava.

I s’ha acabat la cerimònia amb les actuacions dels alumnes de 4t B, el tecnòlegs, cantant “I wil see u again” i de 4t C, l’humanístic Social, al ritme de “Bailando”.

Des de l’Institut de Sant Pol de Mar volem desitjar-vos que gaudiu del que feu a partir d’ara, sigui el que sigui el que escolliu. Ha estat un plaer tenir-vos d’alumnes.