Gaudint de la ciència!

El passat divendres dia 18 de gener, els alumnes de 4t d’ESO de l’Itinerari científic vam tenir el privilegi de poder visitar centres de recerca de primer nivell a la nostra capital de província.

Durant el matí vam gaudir de la vistita al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) gràcies al programa Escolab. A la tarda ens vam endinsar en la Bioquímica als laboratoris de la Facultat de Biologia de la UB.

Sense cap mena de dubte, una jornada molt profitosa. Gràcies per obrir-nos les portes per veure què es poden trobar en un futur molt proper els nostres alumnes. Endavant amb la recerca!